.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی مطهری: احتمال دارد انتخابات به دور دوم کشیده شود
نماینده مردم تهران در مجلس دهم در این باره که پیش بینی شما از مشارکت چقدر است؟ تصریح کرد: نمی‌توان پیش بینی دقیقی داشت.

علی مطهری، نایب رئیس مجلس دهم گفت: راه دیگری جز صندوق رأی برای اصلاح امور وجود ندارد چون همه ما معتقدیم که اصل نظام باید حفظ شود و هیچ کس به دنبال این نیست که بخواهد با شورش، اعتراض خودش را اعلام کند.

علی مطهری، نماینده ادوار مجلس درباره ضرورت رای دادن و مشارکت مردم در این دوره از انتخابات، به خبرآنلاین گفت: مشارکت بالای مردم در این انتخابات دو اثر مثبت دارد؛ نخست اینکه پیام مهمی برای دنیای غرب و همسایگان ما خواهد داشت. به بیان دیگر پیامی برای دنیا دارد و یقینا در رفع سریع‌تر تحریم ها و احیاء برجام مؤثر خواهد بود.

وی افزود: دوم اینکه اگر مردم به طور گسترده شرکت کنند و به ویژه آن قشر خاموش یا به اصطلاح قشر خاکستری، به طور فعال در انتخابات حضور داشته باشند، برنامه‌ریزی انجام شده توسط برخی از محافل برای انتخابات بهم می‌ریزد چرا که آن محافل می‌خواستند از قبل رئیس جمهور انتخاب شده باشد، از این رو بسیاری از رقبا را حذف کردند تا شخص خاصی رأی آورد.

او افزود: در صورت مشارکت بالای مردم، احتمال دارد انتخابات به دور دوم کشیده شود. در دور دوم هم احتمال پیروزی یک شخص دیگر قوی‌تر است. بنابراین به نظر من اگر مردم به طور فعال در این انتخابات با وجود همه گلایه‌هایی که دارند شرکت کنند بهتر از شرکت نکردنشان است. معتقدم باید از هر فرصت و روزنه‌ای استفاده کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.